Naughty Dog, The Last of Us Part 1‘in PC sürümü için yeni bir güncelleme yayınladı. 1.1.4 yaması, AMD’nin en son FSR 3.1 teknolojisiyle uyumluluk sağlayacak. Yani hem çözünürlük yükseltme hem de kare üretimi özelliklerini destekleyecek. İşte güncellemenin ayrıntıları…
The Last of Us Part 1 PC versiyonuna 1.1.4 güncellemesi ile AMD FSR 3.1 ve yeni düzeltmeler geldi
Öncelikle belirtelim ki, FSR 3.1’in kare üretim özelliği, yalnızca AMD’nin kendi çözünürlük yükseltme teknolojisi ile çalışabiliyor; NVIDIA DLSS veya Intel XeSS ile birlikte kullanılamıyor. Bunun dışında güncelleme sadece FSR 3.1 desteğini getirmekle kalmıyor, NVIDIA DLSS ve AMD FSR kullanılırken ortaya çıkan grafik sorunlarını da gideriyor. Önceki sürümlerde, sahne içi bazı render hataları oyuncular tarafından bildirilmişti ve bu güncellemeyle bu sorunlar ortadan kaldırıldı. Ayrıca, aşağıdaki spesifik sorunlar da çözüme kavuşturuldu:
![the-last-of-us-icin-beklenen-guncelleme-geldi](https://ares.shiftdelete.net/2025/01/the-last-of-us-icin-beklenen-guncelleme-geldi-1.jpg)
- Üniversite bölgesindeki etkileşim hatası: Düşman varlığında jeneratörle etkileşim sonrası oluşan problemler giderildi.
- Güneş ışığı ve el feneri hatası: Otobüs durağı sahnesinde güneş ışığının doğrudan yansıdığı alanlarda Joel’in el fenerinin yanlış şekilde aktif hale gelmesi düzeltildi.
The Last of Us Part 1 oyununun inceleme puanı, kullanıcıların %77’sinin olumlu geri bildirimleriyle “çoğunlukla olumlu” olarak derecelendirilmiş durumda. Naughty Dog’un, oyunun performansını ve stabilitesini daha da geliştirmek için düzenli olarak güncellemeler sunduğu belirtiliyor.
Kısacası, yeni AMD FSR 3.1 entegrasyonunun, özellikle AMD kullanıcıları için oyuna yeni bir performans ve görsel kalite katmanı ekleyeceğini söyleyebiliriz. Sizce bu güncelleme PC oyuncuları için yeterli bir iyileştirme sağladı mı? Yorumlarınızı aşağıdaki yorumlar kısmında paylaşabilirsiniz.
![Read this news article in English](https://ares.shiftdelete.net/2024/07/read-in-eng.webp)